Categorie
 
 
 
 
 

CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI

Când voi primi coletul?

Coletele trimitem în 1 - 3 zile după plasarea comenzii. Transportatorii noștri contractați garantează livrarea comenzii dvs. în termenul stabilit. Cu toate acestea, în timpul vacanțelor sau al cererii mari, nu putem garanta livrarea în 1-3 zile. În caz de complicații sau epuizării stocului, veți fi contactat prin e-mail. Expediem coletele cât mai repede posibil și apoi este în competența firmei de transport și de curierat, perioadă în care coletul va fi livrat și în timpul sărbătorilor.  

 

Care sunt opțiunile pentru transportul și livrarea produselor? Care este prețul transportului?

Lista posibilității de livrare și de prețuri găsiți în secțiunea Transport și plăți.  

 

Unde pot urmări comanda?

După expedierea comenzii din depozitul nostru veți primi un email de informare cu numărul coletului. După aceea puteți urmări comanda dvs. direct pe site-ul firmei de curierat alese.  

 

CARE SUNT POSIBILITĂȚILE DE PLATĂ?

Ramburs la livrare - Plătiți comanda la curier în numerar sau cu cardul la primirea coletului la adresa furnizată de dvs. Taxa administrativă pentru ramburs este de 6 Lei

Plata prin card online - Puteți plăti comanda dvs. cu un card care are plăți online activate. Este o metodă convenabilă și sigură de plată fără numerar. În prezent acceptăm carduri de plată VISA, VISA Electron, Maestro și MasterCard.

Prin transfer bancar - De asemenea, puteți efectua plata comenzii prin intermediul serviciilor bancare online. Vă vom trimite informațiile necesare la adresa dvs. de e-mail pentru a efectua o plată prin intermediul serviciilor bancare electronice. Puteți efectua plata în termen de 3 zile de la plasarea comenzii. Nu uitați să completați toate datele necesare, în special simbolul variabil (număr de referință), altfel procesul poate fi prelungit. Comanda vi se va expedia numai după ce plata a fost înregistrată în contul nostru.

Puteți găsi, de asemenea, această informație și alte informații pe site-ul nostru web în secțiunea Transport și plăți  

 

Curierul mi-a adus un colet vizibil deteriorat. Ce ar trebuii să fac?

Dacă curierul vă aduce un colet deteriorat, vă recomandăm să nu-l ridicați și să scrieți un raport de reclamație cu acesta. Firma de curierat ne va informa despre daune și vă vom trimite din nou coletul.  

 

Există un produs deteriorat în comandă / produsul lipsește sau există un produs pe care nu l-am comandat. ​​​​​​​Ce ar trebuii să fac?

Dacă aveți vreo problemă cu comanda (produse deteriorate, produs lipsă, produs trimise incorecte) nu ezitați să ne contactați cât mai repede posibil la autoron@autoron.ro. cu fotografii atașate ale pachetului și conținutul acestuia. Vom procesa solicitarea dvs. în zile lucrătoare.                                                            

Cum se returnează produsele cumpărate?

Dacă doriți să returnați produsul, acesta poate fi trimis nedeteriorat în termen de 14 de zile calendaristice. Trimiteți-l la: Autoron.ro, KNH Slovakia s.r.o., Calea Borșului Nr.56, Oradea 410608, Romania. Includeți acest formular de returnare și factura în pachet. După primirea coletului, vă vom returna banii în termen de 14 zile în contul dvs. bancar pe care l-ați specificat.  

 

Cum să reclamați sau să schimbați produsele cumpărate?

Dacă vreți reclamați produsul din orice motiv, trimiteți-l la: Autoron.ro, KNH Slovakia s.r.o., Calea Borșului Nr.56, Oradea 410608, Romania. Vă rugăm să includeți acest formular de returnare și factura în pachet. Asigurați-vă că toate datele din formular sunt introduse corect. După primirea coletului, vom face o reclamație și vom schimba produsul sau vă vom returna banii. Puteți găsi mai multe informații despre posibilități și metoda de reclamație pe site în secțiunea procedura de reclamație.  

 

Pot returna/schimba doar o parte din comandă?

Desigur. Dacă ați comandat mai multe articole într-o singură comandă, puteți schimba sau returna cu ușurință doar ceea ce nu vi se potrivește. Vă rugăm să includeți acest formular de returnare și factura în pachet. Asigurați-vă că toate datele din formular sunt introduse corect. După primirea coletului, vom face o reclamație și vă vom rambursa banii în contul pe care l-ați specificat. Trimiteți-ne produsele la adresa: Autoron.ro, KNH Slovakia s.r.o., Calea Borșului Nr.56, Oradea 410608, Romania                                       

 

Am făcut o comandă, dar nu mi-a fost livrată. Cum se procedează?

Dacă nu ați primit comanda dvs. în zilele specificate de la crearea acesteia, nu ezitați să ne contactați și să ne scrieți la: autoron@autoron.ro  

 

Voi primi la comandă și factura?

Emitem o factură împreună cu fiecare comandă. O veți găsi tipărită în interiorul pachetului-coletului.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version