Categorie
 
 
 
 
 

Procedura de reclamații a magazinului online

Dispoziții introductive.


1. Operatorul (vânzătorul) din magazinul online www.autoron.ro este OR Invest s.r.o. , Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov.

2. Clientul (cumpărătorul) din magazinul online este orice persoană fizică sau juridică care trimite un formular electronic cu o comandă de bunuri (produs (e) sau serviciu / bunuri).


3. Aceste Reguli privind reclamațiile reglementează relațiile juridice dintre operator și client, atunci când tratează reclamațiile privind corectitudinea și calitatea bunurilor și serviciilor furnizate de operator.


4. Reclamații în sensul prezentei proceduri de reclamații înseamnă dreptul exercitat de client de răspunderea pentru erorile în bunurile sau serviciile furnizate de client, care necesită un anumit remediu sau, respectiv, o compensație pentru performanța incorectă. neexecutarea subiectului contractului.


Procedura de tratare a reclamațiilor.


1. În conformitate cu prezentul CR, persoana îndreptățită poate depune o reclamație personal, în scris sau prin e-mail.


2. Trebuie să reiasă clar din reclamație în special:

• cine depune reclamația (nume, prenume, adresa de reședință permanentă),

 • subiectul reclamației sau ce solicită clientul;

• cui i se adresează reclamația,

• data de depunere a plângerii, cu procură.

3. În cazul depunerii unei reclamații prin e-mail, fax sau în scris de către o persoană autorizată în numele clientului, reclamația trebuie să fie însoțită de o împuternicire care să reprezinte clientul în problema reclamației..

4. Dacă reclamația nu conține cerințele enumerate la punctul 2 al acestui articol, va fi considerată nejustificată.

5. Termenul limită pentru tratarea reclamației este de maximum 30 de zile de la data reclamației. Vânzătorul va emite clientului un document scris cu privire la gestionarea reclamației.

6. Punere în aplicare a reclamației înseamnă ziua în care reclamația este depusă de client. Ziua reclamației este considerată a fi:

• pentru trimiterile poștale - ziua livrării reclamației la biroul clientului)

• pentru livrarea personală - data de pe copia reclamației care confirmă livrarea

• pentru livrarea prin e-mail - ziua livrării e-mailului către.

7. Alte relații juridice dintre operator și client care nu sunt reglementate în mod expres de aceste reguli de reclamații vor fi guvernate de dispozițiile relevante ale contractelor individuale încheiate între operator și client, de dispozițiile relevante ale reglementărilor legale în general obligatorii în vigoare în Republica Slovacă, respectiv.

8. Vânzătorul este îndreptățit să modifice sau să completeze aceste reguli de reclamații în orice moment din cauza modificărilor reglementărilor legale și a mediului de afaceri. Operatorul va stabili formularea actuală a procedurii de reclamații publicând-o pe site-ul său web.

Aceste CR intră în vigoare de la 01.10.2018 și înlocuiesc pe deplin CR anterioare. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica DP fără notificare prealabilă.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version