Categorie
 
 
 
 
 

Termeni și condiții

 

Prevederi de bază                                                                            

  • Se emit următorii termeni și condiții generale (denumiți în continuare „termeni și condiții”):                                                   

OR Invest s.r.o.
CUI: 51734991
CIF: 2120769486
CIF TVA: SK 2120769486

cu sediul:

înregistrată în Registrul comercial al Judecătoriei: Prešov


Dep. Sro, număr: 36456/P

contact:

email: autoron@autoron.ro

www.autoron.ro

(în continuare „vânzătorul“)

 

• Acești termeni și condiții reprezintă drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și ale persoanei fizice care încheie un contract de cumpărare în afara afacerii sale ca consumator sau în cadrul afacerii sale (denumit în continuare „cumpărător”) printr-o interfață web situată pe site-ul web disponibil la "www.autoron.ro" (denumită în continuare „comerț electronic”).

• Prevederile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Aranjamentul diferit din contractul de cumpărare are prioritate față de prevederile acestor termeni și condiții.

• Acești termeni și condiții și contractul de cumpărare sunt încheiate în limba slovacă. 

II.

Informații despre bunuri și prețuri

• Informațiile despre bunuri, inclusiv prețul bunurilor individuale și proprietățile lor principale sunt furnizate pentru bunurile individuale în catalogul magazinului online. Prețurile mărfurilor sunt menționate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, toate taxele și costurile aferente pentru returnarea mărfurilor, dacă mărfurile nu pot fi, prin natura lor, returnate pe calea poștală obișnuită. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în magazinul online. Această prevedere nu exclude negocierea unui contract de cumpărare în condiții convenite individual.

• Toate prezentările bunurilor plasate în catalogul magazinului online au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri.

• Informațiile despre costurile asociate ambalării și livrării bunurilor sunt publicate în magazinul online. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor listate în magazinul online sunt valabile numai în cazul în care bunurile sunt livrate pe teritoriul România.

• Orice reducere la prețul de achiziție a bunurilor nu poate fi combinată între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul convine altfel cu cumpărătorul. 

III.

Comanda și încheierea contractului de cumpărare

• Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice), vor fi suportate chiar de cumpărător. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.

• Cumpărătorul comandă bunurile în următoarele moduri:

• prin contul său de client, dacă a efectuat o înregistrare anterioară în magazinul online,

• prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.

• La plasarea unei comenzi, cumpărătorul alege bunurile, numărul de bucăți, modalitatea de plată și livrare.

• Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are voie să verifice și să schimbe datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul "Trimite comanda". Datele furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția pentru validitatea comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea de la cumpărător că a citit acești termeni și condiții.

• Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comandă. Această confirmare este automată și nu este considerată un contract. La confirmare sunt atașate condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie numai după ce comanda este acceptată de vânzător. Notificarea de primire a comenzii este livrată la adresa de e-mail a cumpărătorului. / Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail pe care cumpărătorul a introdus-o la comandă. Această confirmare este considerată drept încheierea contractului. La confirmare sunt atașate condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare se încheie prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.

• În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini oricare dintre cerințele specificate în comandă, acesta va trimite oferta modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată este considerată o nouă versiune a contractului de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare este încheiat prin confirmarea cumpărătorului de a accepta această ofertă către vânzător la adresa sa de e-mail specificată în acești termeni și condiții.

• Toate comenzile primite de vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda până când cumpărătorul primește o notificare de primire a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon la numărul de telefon al vânzătorului sau prin e-mail la adresa de e-mail a vânzătorului, ambele specificate în acești termeni și condiții.

• În cazul unei erori tehnice evidente din partea vânzătorului la stabilirea prețului bunurilor în magazinul online sau în timpul comenzii, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului pentru acest preț evident incorect, chiar dacă cumpărătorului i s-a trimis o confirmare automată de primire a unei comenzi conform acestor termeni și condiții. Vânzătorul informează cumpărătorul despre eroare fără întârzieri nejustificate și trimite oferta modificată cumpărătorului la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată o nouă versiune a contractului de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare este încheiat printr-o confirmare a acceptării de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului. 

IV.

Cont client

• Pe baza înregistrării cumpărătorului făcută în magazinul online, cumpărătorul își poate accesa contul de client. Cumpărătorul poate comanda bunuri din contul său de client. Cumpărătorul poate comanda și bunuri fără înregistrare.

• La înregistrarea în contul clientului și la comandarea mărfurilor, cumpărătorul este obligat să precizeze toate datele corect și cu adevărat. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de cumpărător în contul clientului și la comandarea bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.

• Accesul la contul clientului este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru a accesa contul său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru utilizarea abuzivă a contului de client de către terți.

• Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de client către terți.

• Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o lungă perioadă de timp sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile care decurg din contractul de cumpărare și din acești termeni și condiții.

• Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau. întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților. 

V.

Termenii de plată și livrarea mărfurilor

• Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor conform contractului de cumpărare, cumpărătorul poate plăti în următoarele moduri:

• transfer fără numerar în contul bancar al vânzătorului IBAN: SK35 0900 0000 0051 4550 6769, păstrat în Slovenská sporitelna s.s.

• card bancar fără numerar

• transfer fără numerar în contul vânzătorului prin intermediul gateway-ului de plată….,

• ramburs la primirea mărfii,

• în numerar la colectarea personală la uzină,

• în numerar sau cu card de credit pentru colectare personală la biroul de expediere ... ...

• Împreună cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării bunurilor în suma contractuală. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres mai jos, prețul de achiziție include și costul asociat cu livrarea bunurilor.

• În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 7 zile de la încheierea contractului de cumpărare.

• În cazul plății prin intermediul gateway-ului de plată, cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizorului de plăți electronice relevant.

• În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită în momentul în care suma relevantă este creditată în contul bancar al vânzătorului.

• Vânzătorul nu necesită nicio plată în avans sau altă plată similară de la cumpărător. Plata prețului de cumpărare înainte de trimiterea bunurilor nu este un depozit.

• Conform Legii privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să emită o chitanță în numerar cumpărătorului. În același timp, este obligat să înregistreze veniturile primite la administratorul fiscal online, în cazul unei defecțiuni tehnice, în cel mult 48 de ore.

• Bunurile sunt livrate cumpărătorului:

• la adresa specificată de cumpărător în comandă

• prin expedieri la adresa de expediere specificată de cumpărător,

• colectarea personală la sediul vânzătorului.

• Alegerea metodei de livrare se face în timpul comenzii mărfurilor.

• Costul livrării bunurilor în funcție de modalitatea de trimitere și preluare a bunurilor sunt specificate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. Dacă modul de transport este convenit pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.

• În cazul în care vânzătorul este obligat, conform contractului de cumpărare, să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare. În cazul în care, din motive cumpărătorului, este necesar să livreze bunurile în mod repetat sau într-un alt mod decât cel menționat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate cu o altă metodă de livrare.

• La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfii și în cazul apariției oricăror defecte, anunțați imediat transportatorul. În cazul unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în lot, cumpărătorul nu trebuie să preia lotul de la transportator.

• Vânzătorul emite un document fiscal - factură către cumpărător. Documentul fiscal este trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului. / Documentul fiscal este atașat bunurilor livrate.

• Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata întregului preț de achiziție pentru bunuri, inclusiv costurile de livrare, dar mai întâi prin preluarea bunurilor. Răspunderea pentru pierderea, deteriorarea sau distrugerea accidentală a bunurilor îi revine cumpărătorului în momentul primirii bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să preia bunurile, dar nu a făcut acest lucru cu încălcarea contractului de cumpărare. 

VI.

Retragerea din contract

• Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în afara afacerii sale în calitate de consumator are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare fără să ofere un motiv.

• Perioada de retragere din contract este de 14 zile

• de la data primirii bunurilor,

• de la data preluării ultimei livrări de bunuri, dacă obiectul contractului este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți

• de la data preluării primei livrări de bunuri, dacă obiectul contractului este o livrare regulată repetată de bunuri.

• Cumpărătorul nu poate, inter alia, să se retragă din contractul de cumpărare:

• cu privire la furnizarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea perioadei de retragere din contract și vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de a încheia contractul că într-un astfel de caz nu are dreptul să se retragă din contract și dacă serviciul a fost complet furnizat,

• furnizarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința vânzătorului și care poate apărea în perioada de retragere din contract;

• la livrarea băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, care poate fi livrat numai după treizeci de zile și al cărui preț depinde de fluctuațiile pieței, independent de voința vânzătorului,

• la livrarea bunurilor care au fost modificate în conformitate cu dorințele cumpărătorului, bunuri personalizate sau bunuri destinate în mod special unui singur cumpărător,

• la livrarea bunurilor perisabile, precum și a bunurilor care, datorită naturii lor, au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare,

• la livrarea mărfurilor într-un pachet închis care nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau igienice și al cărui ambalaj de protecție a fost rupt după livrare,

• la livrarea de înregistrări sonore, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale, cărți sau software de calculator, dacă acestea sunt vândute în ambalaje de protecție și cumpărătorul a despachetat acest ambalaj,

• furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția vânzărilor în baza unui contract de abonament și vânzarea cărților care nu sunt furnizate în ambalaje de protecție;

• la livrarea de conținut electronic, altul decât pe un suport tangibil, dacă furnizarea acestuia a început cu consimțământul expres al cumpărătorului și cumpărătorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimarea acestui consimțământ își pierde dreptul de a se retrage din contract ,

• în alte cazuri specificate la § 7 alin. 6 din Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului, astfel cum a fost modificat.

• Pentru a respecta perioada de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în perioada de retragere.

• Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi formularul eșantion pentru retragerea din contractul furnizat de vânzător. Retragerea din contractul de cumpărare va fi trimisă de cumpărător la adresa de e-mail sau de livrare a vânzătorului specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma cumpărătorului primirea formularului fără întârziere.

• Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să returneze marfa vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cumpărătorul suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate din cauza naturii sale prin poștă obișnuită.

• Dacă cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul îi va returna imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, primite de la el, în același mod. Vânzătorul va returna cumpărătorului fondurile primite într-un alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord și dacă nu suportă costuri suplimentare.

• Dacă cumpărătorul a ales alta decât cea mai ieftină metodă de livrare a bunurilor oferite de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costul livrării bunurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a bunurilor oferite.

• Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să restituie fondurile primite cumpărătorului înainte ca acesta să predea marfa sau să demonstreze că a trimis marfa vânzătorului.

• Bunurile trebuie returnate de către cumpărător vânzătorului nedeteriorat, nepurtat și necontaminat și, dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul să compună unilateral dreptul la despăgubire pentru daunele produse bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție.

• Vânzătorul este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare din cauza vânzării de stocuri, a indisponibilității bunurilor sau când producătorul, importatorul sau furnizorul de bunuri a întrerupt producția sau importul de bunuri. Vânzătorul va informa imediat cumpărătorul prin adresa de e-mail specificată în comandă și va returna în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contractul de cumpărare toate fondurile, inclusiv costurile de livrare primite de la acesta în baza contractului, în același mod sau în modul specificat de către cumpărător. 

VII.

Drepturi, caz de defecte

• Vânzătorul este responsabil față de cumpărător că mărfurile nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:

• bunurile au caracteristicile convenite de părți și, în absența unui acord, au caracteristicile descrise sau așteptate de cumpărător în ceea ce privește natura bunurilor și reclama făcută de vânzător,

• mărfurile sunt adecvate scopului declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate de obicei mărfuri de acest tip,

• mărfurile corespund calității sau designului eșantionului sau modelului convenit, dacă calitatea sau designul a fost determinat în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,

• mărfurile sunt în cantitatea sau greutatea corespunzătoare și

• mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale.

• Dacă defectul se manifestă în termen de șase luni de la primirea bunurilor de către cumpărător, se consideră că bunurile erau defecte la momentul primirii. Cumpărătorul este îndreptățit să exercite drepturile asupra unui defect care apare în bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. Această dispoziție nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, la uzura bunurilor cauzate de utilizarea lor normală, bunurilor second-hand pentru un defect corespunzător gradului de utilizarea sau purtarea bunurilor atunci când este preluată de cumpărător sau de natura bunurilor.

• În cazul unui defect, cumpărătorul poate depune o reclamație vânzătorului și poate solicita:

• în cazul unui defect care poate fi remediat:

• eliminarea gratuită a defectelor de mărfuri,

• schimbul de bunuri cu bunuri noi,

• dacă defectul nu poate fi remediat:

• reducere rezonabilă din prețul de achiziție,

• retragerea din contract.

• Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract,

• dacă mărfurile prezintă un defect care nu poate fi remediat și care împiedică folosirea corectă a lucrului ca un lucru fără defecte,

• dacă mărfurile nu pot fi utilizate în mod corespunzător din cauza reapariției defectului sau defectelor după reparare,

• dacă nu poate utiliza bunurile în mod corespunzător din cauza unui număr mare de defecte ale bunurilor.

• Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice unitate unde este posibilă acceptarea reclamației sau în sediul social sau la locul de desfășurare a activității. De asemenea, consumatorul poate depune o reclamație la o persoană desemnată de vânzător. Dacă reclamația consumatorului este tratată de o persoană desemnată de vânzător, acesta poate gestiona reclamația numai prin predarea bunurilor reparate, în caz contrar reclamația va fi transmisă vânzătorului pentru echipamente. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului o confirmare scrisă a momentului în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce metodă de soluționare a reclamației necesită cumpărătorul, precum și confirmarea datei și metodei de soluționare a reclamației , inclusiv confirmarea reparării și a duratei, sau o justificare scrisă. respingerea reclamației.

• Dacă consumatorul formulează o reclamație, vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta sau de o persoană desemnată este obligat să informeze consumatorul despre drepturile sale care decurg din performanța defectuoasă. Pe baza deciziei consumatorului cu privire la drepturile care rezultă din performanța defectuoasă, Vânzătorul sau angajatul său autorizat sau persoana desemnată este obligat să stabilească metoda de soluționare a reclamațiilor imediat, în cazuri complexe nu mai târziu de trei zile lucrătoare de la data publicității, în mod justificat cazuri, în special dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării mărfurilor, nu mai târziu de 30 de zile de la data plângerii. . După stabilirea metodei de soluționare a reclamației, reclamația, inclusiv eliminarea defectului, trebuie soluționată imediat, în timp ce, în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată ulterior. Cu toate acestea, soluționarea plângerii, inclusiv eliminarea defectului, nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data plângerii. Expirarea acestei perioade în zadar este considerată o încălcare materială a contractului și cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi. Momentul reclamației este considerat a fi momentul în care exprimarea voinței cumpărătorului (exercitarea dreptului de executare defectuoasă) are loc vânzătorului.

• Vânzătorul informează cumpărătorul în scris despre rezultatul reclamației, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației.

• Dreptul la executarea defectuoasă nu aparține cumpărătorului dacă cumpărătorul știa înainte de a prelua lucrul că lucrul are un defect sau dacă cumpărătorul a provocat el însuși defectul.

• În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod intenționat suportate în legătură cu reclamația. Cumpărătorul poate exercita acest drept de la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.

• Cumpărătorul poate alege metoda de reclamație și echipamentul acesteia, dacă există mai multe opțiuni.

• Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt reglementate de secțiunile 499-510, secțiunile 596-600 și secțiunile 619-627 din Legea nr. 40/1964 Coll. Din Codul civil modificat și Legea nr. 250/2007 Coll., Despre protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.

• Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte sunt reglementate de procedura de plângere a vânzătorului. 

VIII.

Livrare

• Părțile contractante își pot livra reciproc toate corespondențele scrise prin e-mail.

• Cumpărătorul trimite corespondență vânzătorului la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul trimite corespondență cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în contul său de client sau în comandă. 

IX.

Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

• Consumatorul are dreptul să se adreseze vânzătorului pentru reparare dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a tratat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile. Consumatorul are dreptul de a depune o moțiune de inițiere a ADR la entitatea ADR dacă vânzătorul a răspuns negativ la cererea conform frazei anterioare sau nu a răspuns în termen de 30 de zile de la data expedierii. Acest lucru nu aduce atingere capacității consumatorului de a merge în instanță.

• Autoritatea slovacă de inspecție comercială, cu sediul social la adresa: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, numărul de identificare al companiei: 17 331 927, este responsabilă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare. rezoluție, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, sau electronic la ars@soi.sk sau adr. @ soi.sk. Adresa internetului: https://www.soi.sk/. Platforma online de soluționare a litigiilor de la http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în temeiul unui contract de cumpărare.

• Centrul European pentru Consumatori Republica Slovacă, cu sediul social la Mlynské nivy 44 / a, 827 15 Bratislava, adresa de internet: http://esc-sr.sk/ este un punct de contact conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor consumatorilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și Directiva 2009/22 / CE (Regulamentul de soluționare a litigiilor online ale consumatorilor).

• Vânzătorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Licențierea comerțului este efectuată în cadrul competenței sale de către oficiul raional relevant al Departamentului de licențiere comercială. Într-o măsură limitată, Autoritatea Slovacă pentru Inspecția Comerțului supraveghează respectarea Legii nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată. 

• Pentru a depune cererea de soluționare alternativă a litigiului său, consumatorul poate utiliza o platformă online pentru soluționarea litigiilor, disponibilă la  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

X.

Dispoziții finale

  • Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt guvernate de legile Republicii Slovace. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile au convenit că relația este guvernată de legea Republicii Slovace. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului în temeiul legislației în general obligatorii.
  • Vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în raport cu cumpărătorul în conformitate cu prevederile Legii nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată.
  • Toate drepturile asupra site-ului vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografii, filme, grafică, mărci comerciale, sigle și alt conținut și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără consimțământul vânzătorului.
  • Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile cauzate de intervenția terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării sale contrare scopului său. Atunci când folosește magazinul online, cumpărătorul nu poate utiliza proceduri care ar putea afecta în mod negativ funcționarea acestuia și nu poate efectua nicio activitate care să-i permită acestuia sau terților să interfereze sau să utilizeze software-ul sau alte componente care alcătuiesc magazinul online și să utilizeze online magazin sau piesele sau software-ul acestuia în așa fel încât să fie contrar scopului sau scopului său.
  • Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este disponibil publicului.
  • Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de vânzător. Această prevedere nu aduce atingere drepturilor și obligațiilor care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.
  • Anexat la termeni și condiții este un model de formular pentru retragerea din contract.

Acești termeni și condiții intră în vigoare la 1.10.2018

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version